11 Moduri de Constientizare si Interactiune Constienta

  1. “Unde dai si unde crapa” – fiecare fiinta are o experienta de viata unica , intelegeri si perceptii diferite despre viata prin care filtreaza “realitatea”. Avem asadar interpretari diferite, avem aceasta libertate iar a ajunge la frecventa zero eliberati de unele tipare mentale, de unele obiceiuri de percepere poate fi un atu important pentru o viata armonioasa si sanatoasa.
  2. Stau departe de presupuneri pentru ca ele se bazeaza pe experienta mea de pana acum. Fiecare moment e nou iar in fiecare moment exista o totalitate de posibilitati. Presupunerile pot oferi niste indicii dar apoi e nevoie sa ne detasam pentru a putea privi cu adevarat. Relaxarea si respiratia sunt atu-uri importante care sustin claritatea noastra de a vedea varietatea Pamantului. Ma relaxez si ma conectez cu ghidarea mea interioara iubitoare, armonioasa, respectuoasa. Dau voie ca prin relaxare si detasare izvorul vietii si al energiei vietii iubitoare sa se reverse in viata mea, a oamenilor si a intregului univers. Constentizarea de sine, a gandurilor, senzatiilor, ridicarea deasupra lor ca si constiinta.
  3. Poate fi mult mai mult si mult mai diferit in ce priveste oamenii si situatiile. Mama Pamant ofera cu generozitate o platforma de lucru insa e nevoie sa (re)incepem cu lucrurile simple. Simplicity is the ultimate sophistication, geniul este in noi, in fiecare atom si celula, in tot ceea ce ne inconjoara, natura, case, oameni, mijloace de transport, sistem solar, stele, milioane de galaxii…
  4. Adevarul este in interiorul meu dintotdeauna. Solutiile creative, armonioase, oamenii care ne inspira, informatiile de care avem nevoie sunt aici pe Pamant dintotdeauna. Sufletul cautator, care cauta cu sinceritate gaseste cand ajunge la vibratia, la starea mentala benefica prin speranta, cautare, autenticitate, smerenie, rugaciune, solicitare si demonstrarea (siesi) a dorintei inimii si fiintei sale. Conectarea cu modele sau oamenii inspirationali din viata de zi cu zi sau precum Ralph Smart, Teal Swan, Layla Martin, Dalai Lama, Abraham Hicks, Louise Hay, Wayne Dyer, oameni si suflete dragi.
  5. A pune corpul in miscare. Hugely important. Miscarea, dansul, fitness, aerobic, sala dar si conectarea cu corpul prin masaj, a castiga conectarea cu intelepciunea corpului si a modului in care energia – electricitatea circula prin terminatiile nervoase prin Tai Chi – Mantak Chia, Qi Qong, Krya Yoga (la atelierele de Tantra Movement la meditatiile de dimineata organizate de Info spiritual ). Exprima-ti unicitatea.
  6. Cuvintele, gesturile, atitudinile pot genera miscarea energiei. De ce si cum adica? Emotion= energy in motion. Emotia este energia in motiune, in miscare (vezi Ralph Smart). Emotia vine din tiparele, obiceiurile noastre de gandire. Pentru asta e nevoie sa ne constientizam caile facute in sistemul nervos si sa facem noi cai intre neuroni pentru a cladi o viata mai frumoasa, echilibrata, armonioasa (vezi Crina Veres – medicina germanica, Zoltan Veres – EFT Tehnica de Vindecare Emotionala).

    A stapani maiestria dinamicitatii propriei energii – electricitati a corpului se poate face prin respiratie – ce anume te respira (?), Tai Chi, Qi Qong, sedinte de terapie si coaching, sport, dans, cantat, o postura buna, o tonalitate increzatoare a vocii, vorbele pe care le alegem, constientizarea gandurilor si detasarea de ele, glume, expresii haioase, creative (vezi Niculina Gheorghita, Aurora Sitarus, Lidia Birsan, Diana Stroe, Filip – le gasesti al un click distanta, Ursula Sandner, Personalitate Alfa, NLP Mania), setarea unei atmosfere echilibrate, armonioase, dinamice, vesele, de compasiune etc.

  7. A imbratisa noi idei, a merge si a face ceea ce ne bucura, a fi in medii care ne complimenteaza energia si fiinta. A face un obicei de a asculta in sufletul celuilalt fara a seta o gandire de aprobare sau dezaprobare la ce spune, face sau ce se petrece. A ramane intr-un spatiu de respect (Louise Hay, Lidia Birsan.. si bineinteles Zoltan Veres EFT, daca intelegi ce vreau sa spun..  🙂 adica uneori e nevoie de antrenament, cel putin pentru cei ca mine 🙂 ).
  8. Elibereaza-ti si mai mult mintea si spiritul, corpul. Ele sunt toate interconectate de aceea libertatea si flexibilitatea corpului se vede in creativitatea mintii si invers: “mens sana in corpore sano”, a ne metamorfoza precum fluturele care zboara desupra situatiilor concentrandu-se pe frumusete, prosperitate, colectand si raspandind in acelasi timp ce e mai bun, sanatos si mai frumos.
  9. Pune-ti in miscare energia si electricitatea din corpul tau cu respiratia ta. Respiratia ta e puterea ta, oxigenarea, claritatea mintii, sanatatea si puterea corpului si a mintii.Respiratia ta e propriul tau maestru la purtator.  Focuseaza-te la talpile tale, inspira timp de 4 secunde, tine 4 secunde si expira 4 secunde. Asta ofera putere, independenta fizica, mentala si emotionala. Respiratia de Foc – Krya Yoga Fire Breath, Tantra Krya Breathing, respiratia elementelor naturii – la taberele si atelierele Tantra Movement organizate de Info-Spiritual, la cele organizate de Darul Iubirii-Iesirea din Iluzie , meditatii si intalniri cu suflete deosebite si interesate de dezvoltare personala si cunoastere.
  10. Exprimarea vocii in modul cel mai proaspat si mai autentic de tipul cantului, exprimarii dorului, bocitului chiar, a canta Mantra OM varianta mai profunda, a fredona Kundalini Yoga Music playlist, eliberarea starilor si a lucrurilor care au fost procesate, eliberarea lor din corp si inaintarea libera de ele. Exprimarea gratitudinii, aprecierii, a avea maniere frumoase si o gandire constructiva puternica in directia bucuriei a ceea ce ne face sa simtim ca traim si ne folosim darurile in lume. Gandirea profund devotionala si de apreciere a lumii, a corpului nostru a ceea ce e frumos si benefic la oamenii din jurul nostru. E atat de mult loc pentru aceasta disciplina, a primi si a oferi apreciere cu vorbele noastre, cu gesturile, cu privirea, cu ascultarea detasata a celorlalti, cu actiunile noastre, cu felul in care ne petrecem timpul si cu cine, fata de univers si fata de noi insine.
  11. Exercitii mentale de vizualizare pozitiva, de gandire la ce e mai bun si mai frumos. Sa oferim atentia noastra si gandurile noastre in rugaciune simpla, sa fie ca gandurile noastre sa fie ca o rugaciune de apreciere, de multumire, de cerinta increzatoare, de relaxare, de creativitate si solutii armonioase, de intentii iubitoare, de prosperitate, sanatate, stare de bine pe toate planurile (vezi Aurora Sitarus, Lidia Birsan, Niculina Gheorghita, Louise Hay, Abraham Hicks, etc.).
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s